Trebuie să dorm

Mă căcam pe mine de frig, mergeam în zig zag și vorbeam singură, găsisem revelația, este bă! În spatele cazematei din versuri Paradise Lost, eu cu neuronii mei îmbibați cu zoaie scormonisem pân-am prins-o de coaie, am dus-o acasă și i-am zis stai aici, pe scăunel, cumințică, eu îmi fac ouă prăjite și după aia discutăm. Am prăjit pe două fețe un ou, pe celălalt doar pe o față, în ibric am fiert zațul cafelei din ziua trecută, m-am așezat la masă și-am înghițit mâncarea pe nemestecate, ca să se ducă flegmele în jos pe gât. Nu am știut niciodată cum se expectorează, îmi simt mucozitățile călărindu-mi omulețul și nu-s în stare să le dau afară, mi le reciclez la infinit, sunt omul nou, funcționez pe bază de muci, bere și cafea. M-am culcat singură și nedemachiată, am lăsat revelația deshidratată pe scăunel, s-a dus dracu până seara, o caut de-atunci, am și coșmaruri dar degeaba.

Mi-a thrashuit stilul, mi-a zis că sunt ca o fată, când scriu îmi place să scriu folosind cuvinte, pe dracu, uite-acum mă câcâi cu țigara neaprinsă-n gură să scuip ceva pe pagină. Doar că nu prea am ce, am uitat tot, ieri uitasem cum îl cheamă pe vocalul Machine Head. Azi mi s-a părut că mă claxonează o mașină, m-am întors și m-am dus spre mașină, nu văd de la distanță că-s mioapă așa că am mers până la botul ei, m-am uitat la număr, nu la oamenii dinăuntru și-am plecat, n-am recunoscut B34FIK sau plm, o fi fost claxonul meu sau nu, nu mai contează, am ridicat din umeri și-am făcut stânga-mprejur. De la mine nu știu ce vrei așa că mai bine nu vrei că oricum nu am, dar dau la toți învârfuit, ca la pomană, un păhărel de colivă și zi bogdaproste, fie pentru sufletul meu. Nu mi-e greu, mi-e ușor, prea ușor, probabil sunt ușoară în sinea mea, râd prea lesne și n-am mai plâns de când eram mică, încep să fac pungi sub ochi, se adună lacrimile neplânse pesemne. Coaie-albastre, pungi albastre, musai o criză în curând să eliberez presiunea că d-aia nici nu mai văd decât ce vreau eu. Adică.

Sunt o curbă penală, o curbă ascendentă cu tehnici și replici, o curbă neagră numai bună de intersectat.

Trebuie să dorm.

Aș putea să tac sau să zic:

