Pussyeu

Dacă dai muzica mai încet îți bate inima și vântul, dar n-o să dai pentru că e mai bine pe gălăgie, n-ai treabă unul cu altul toți piruete și evil eyes în jur, fiecare cu el și eul lui sociabil.

În metrou am cele mai multe contacte vizuale, în cele câteva secunde cât metroul alunecă spre tunel eu pironesc cu privirea înscăunații împrietenați, împărintați sau încopilați. nu discriminez. Decupez. Și metroul se șuieră încolo, eu înfig cârlige în ochi și ei se uită, nu pricep ce vreau, e doar privirea aia de om nebun pe care o arunc de câte ori știu că pot să mă ascund în găuri de tren.

În mine am cele mai multe contacte sexuale, cele periferice manuale de exemplu nu se pun la socoteală. Motive sunt destule, singurul  adevărat fiind și cel mai evident, clișeu veceu puseu de dat zmeu că s-a spart țeava cu lacrimogene, că s-a dus dracu oftatul și etc. Vreau să mă calific pentru ucenică într-ale preacurviei, fac vizite zilnice la nervolog. Mai am să omor nervul de amor. și după ce-l căsăpește să mi-l dea să-mi fac eu mendrele cu el, să-l calc în picioare și să-l toc mărunt în faze pe care să le uit, să le dau dracu.

Mai am să mă reculeg. Apoi să aleg dintre curvă și promiscuă varianta doi pentru că nu începe cu „cur” ci cu „pro”. Atitudinea contează!

Aș putea să tac sau să zic:

