Show

Când mă uit la vreun serial d-ăsta scurt la care mă pot concentra fără mari probleme, mă oftic că personajelor li se întâmplă mereu câte ceva.  Sunt concentrate în 20 de minute toate evenimentele importante din 1-3 zile, uneori chiar mai mult, făcând abstracție de faptul că sunt evenimente imaginare intenționat umplute cu schepsis și faze funny. Nu-mi place când mă duc să fac treaba mare și termin recapitularea momentelor importante ale zilei înainte să rup hârtia igienică în triplu strat cu aromă de scorțișoară. Vreau propriul meu serial și vreau să râd, vreau să mă sperii, adrenalină, vreau surpriză, vreau faze de să stea mâța-n coadă și d-alea numai bune de cenzurat, vreau să am rating mare și personaje carismatice. Așa că de ceva vreme mă ocup de casting și lucrez la scenariu. Conturez caracterele. Mă transform în ceva și-mi vine rolul bine, prea bine ca să nu mă sperii și să dau înapoi, în spatele camerelor, la masa cu cafea și gustări, ca să mă calmez puțin.

Unde se duc actorii în timpul fără întâmplări? Când nu trăiesc pe ecran?  Eu nu mă simt când nu mă întâmplu, mă uit în gol, aștept să-mi vină rândul la filmare. Duc gunoiul, dorm sau deschid un număr impar de ferestre de mess și jonglez cu replicile în funcție de personajele mele. Nu cer direct psihanaliză dar mi se face gratis, toată lumea e expertă în mine. Agitată, kinky, pupabilă, ermetică, mohorâtă, ciudată, neînțeleasă, curvuliță, bețivă, feminină, vulgară, prea masculină, isterică, liniștită, rece, lipicioasă.

Îi  las să zică. Las să plece. Las să treacă. Las să mă jignească. Las să mă folosească. Las să stea jos în locul meu. Las să pipăie. Las să intre, las să iasă, las să lovească, las să strângă, las să smulgă, la dracu, las să mă fută-n cur, dar ce n-o să las vreodată să-mi facă, și-o să dau peste mână sau la gioale sau la tâmplă dacă se întâmplă,  ce n-o să las să-mi  ia, să-mi spurce, să-mi  pângărească, sunt rolurile mele din serialul meu și mult mai important decât ele,  n-o să-i las să-mi scuipe niciodată-n bere!

Aș putea să tac sau să zic:

