Cât de greu e să fiu eu

Unde se duc oamenii când nu se duc cu mine la concertul Accept? Cum să mă duc eu singurică, să mă expun răilor care vor tricota împleticit în cap gânduri murdare despre cum să-mi pună piedică pe șestache și cum să mă salte pe umăr, grăbindu-se spre cine știe ce vizuină de roacher unde să-și facă poftele cu inocenta beată care nu mai știe să facă altceva decât să râdă și să râgâie damfuri acidulate de bere? Cum să explic eu noaptea taximetristului unde să mă ducă, când nici ziua nu-s în stare s-o fac coerent? Nu, nu se poate așa ceva, necesit companie care să se poată ține pe picioare și să-mi memoreze adresa când i-o șoptesc printre sughițuri undeva între a 5-a și a 6-a bere, ca măsură de precauție.

Pentru că am stat eu și m-am gândit, privindu-mi cele trei bucăți de bunici și pământurile de la țară […] Odată cu mine se stinge stirpea celei de-a doua gulii și parcă mă văd ocupându-mă de înmormântări  […] S-ar cuveni un duamne ferește aici? S-ar cuveni, dacă aș fi cu duamne duamne, dar nici cu el nu sunt, nu sunt cu nimic din ce face un om om, nu le am cu ploditul, cu măritatul, cu gresia și faianța sau vacanțele all-inclusive, sunt un neom care mănâncă porumb prăjit […]mamaia zicea ceva că poate intră vreun nebun peste mine-n casă…măcar de-ar intra, mamaie, io-s mai stresată că mor dracu la cutremur cu chiloții în vine în timp ce mă cac.

Așa că m-am gândit să mai fac și compromisuri […] să pun gheara, ca o adevărată muiere, pe un mascul posesor de cravate care se duce la curve în uichend, după ce mergem în vizită la părinți, bunici, mătuși, bașca facem cumpărături din minim trei supermegahipermarketuri. Eventual, pe la vreo 38 de ani să mai fac un compromis și să făt un urmaș cu căiță. Cu gândurile astea în cap și după ce-am vomitat puțină fiere în veceu […] Dacă nu merge așa, mă sinucid, ce plm.

Până atunci, totuși, unde vă duceți dacă nu vă duceți la Accept???? Că mă apucă spumele acum și-mi bag picioarele, mă duc de capul meu și fie ce-o fi! Mai și ovulez fix în ziua aia, înainte de bis.

Aș putea să tac sau să zic:

