Not a bitch I am

7 atm-uri. Nefuncționale.  Aveam 4 lei, trebuia să ajung în Fabrica la thrashăraie,  am alergat, am dat din coate, am vorbit drăguț cu mama care mă întreba dacă am lăsat carnea pentru grătar în frigider, nu afară din frigider, plm, era pe masă dar i-am zis ce voia să audă plus că am spălat tot ce era de spălat de azi ca să nu spăl de sfânta wtf. O să spăl de sfânta wtf, dar să nu-i spuneți, o fac de-a dreacu, pentru că pot și pentru că nu are nicio logică să nu o fac. L-am prins pe un puști cu taxiul la semafor, i-am zis că vreau în Fabrica, el zice unde, pe 11 iunie, eu zic pula mea, nu știu, în club, mă duc în club, nu se vede că miros toată a Bvlgari și-am genele rimelate? Și mă duce puștiul cu opriri pe la pretenarii lui taximetriști pe care-i claxona de zor, i-am lăsat 10 lei că era drăguț și avea coșuri pe față.

În locație, roacheri. În principiu m-am axat pe un blond, pe un mișcăcios care nu stătea locului deloc, am apuat doar să-i văd izmenele camuflate și inelul cu care și-a prins ciocul, pe un bețiv care nu mai putea să meargă dar a avut un moment de revelație când s-a trezit în fața mea, un chelios cu lanț cu care m-am salutat în englezește cred. Apoi i-am cunoscut pe Costel  și pe nu știu cine, care s-au oferit, mai mult nu știu cine, să mă combine cu mișcăciosul, care era atât de varză (nu în sens bețivist)  încât discutam cu masculii în urechea lui despre cât de mult mi-ar plăcea mie să-l cunosc, oare cum să fac cum să-l fac să mă observe și boul a plecat spre dracu știe unde. Uite, io pe el îl vreau, păi mă, nu-ș cum să facem, noi te ajutăm, uite, tu te faci că intri în el și noi te susținem, acu până nu începe Onslaught, o să fii bazată, bine domle, da unde e masculul, Costele, tu îl vezi? L-ați pierdut, e incredibil, îl urmăresc de 2 ore și acum mă țineți de vorbă ca să-l pierd pe pulărăul cu camuflați pe care-l filez de la Taine încoace, thanks a lot!

Și a fost Onslaught, și m-am  turmentat, și m-am zbuciumat, deși am uitat să zic că stătusem cu ceva vreme în urmă cu curul meu mare într-o baltă de lichid și în loc să-mi expun fesele mi-am expus cămașa neagră legată de mijlocel, dar mi-a plăcut rău de tot, am avut câteva idei memorabile în timpul concertului lor pe care le-am uitat, pe de o parte pentru că mă cam uitam să nu vină camuflatul și io să ratez ocazia să intru în el și după aia să-i chem pe Costel&Co să pună o vorbă bună pentru mine, pe de alta pentru că mă cam durea în cur de fapt de pulărăi și thrash  metal rulz și io pot să mă masturbez oricum ascultând Onslaught cu rezultate mult mai bune decât cele oferite de Costel&Co cu Mișcăcios cu tot. Cu alte cuvinte până la urmă, dacă voiam puteam să mă chinui acum să mă descotorosesc de un blond, un chelios englezesc și unul românesc (mișcăciosul a rămas inaccesibil până la sfârșit) dar am preferat să mă îmbăt și să mă las dusă acasă de.

Aș putea să tac sau să zic:

