Unul avea barbă de evreu

15 ore. Am fost la mare, m-am bronzat între niște oameni pe care nu-i cunoșteam, apoi m-am dus în cameră să iau ceva, nu mai știu ce, purtam papuci diferiți, am intrat și am înțeles că voi fi violată de cei trei instalatori care nu știu cum intraseră acolo. Ceea ce s-a și întâmplat, noroc că erau relativ hăndrălăi iar unul avea barbă de evreu, ceea ce compensa trăsăturile ciobănești dizgrațioase. Apoi, ca și cum a fi violată e un obicei de-al meu pe care îl tratez cu indiferență, m-am dus cu părinții la un concert rock. Un roadie îmi făcea cu ochiul de pe scenă, era superb, avea pleată brunetă și tata fornăia de nervi pe nas lângă mine, pe mine mă durea în cur, să vină roadie-ul pletos să ne izbim pelvisurile unul de altul, să facem headbang în timpul coitului, să fim roacheri trv, zic. Și vine roadie-ul, îl întreb, ingliș sau or romanianește? El zice ingliș, dar e urât și desperucat de peruca pe care o purta pe scenă, acum e un nobody tuns scurt pe care-l place tata, deci mă întorc pe partea-ailaltă și-mi verific telefonul dat pe silent. Am un sms de la trei maneliști celebri care-au tastat un brainstorm în miez de noapte, zice așa : ”Sunt plin de bani, hai să petrecem. O să fie bine. “  Eu nu vreau să fie bine, arunc telefonul, trag pătura peste cap și plec la munte, intru într-o cameră cu urși laureați la diverse festivaluri de taxidermie. Mormăi sub candelabru “e mort e mort e mort e mort”, ursul adică e mort, mă încurajez singură până vine, mascat ca o piatră și-mi arată pe un perete lacul pictat de el, lacul din curtea lui, e exact același lac, văd? Sigur că văd, admir chiar, el e parcă mai înalt și mai lat în spate, perciunii impecabili dar candelabrul dispare, camera cu urși are storurile trase iar eu dorm de 15 ore pe o pereche de chiloți de-ai mei cu danteluță.

Aș putea să tac sau să zic:

