Dracu știe.

lacul de unghii pare fără luciu deși l-am dat acum câteva ore, câte? mai multe decât credeam, la fel ca filingurile pe care credeam că o să le am, nimic profund, doar de suprafață dar nici măcar pe alea, cui dracu îi mai pasă?!mi-am luat țigările-nu-s ale mele, nici măcar berea nu-i a mea dar e acolo, n-o bea nimeni până nu se fac orele de somn, timp în care mă uit la uids și le fumez, o beau și mă mai duc din când în când la baie să mă întreb. sigur nu vrei în brațe, da, sigur, nu sunt singură, nu-ș ce pula mea dar nu din singurătate mi se trage, e altă problemă, nu vreau transpirație de la zeci de subrațuri în mijloc de concert metalic greu și foarte greu, nu vreau discuție intimă la limonadă, nu vreau nici dezmăț la bere cu cineștiecine, nu vreau decât să mă uit la uids, și nu că ar fi cineștieceserial, dar mă. Deconectează. Probabil că sunt conectată la ceva.

A început răcoarea, ai simțit? Te culci doar în curul gol și pe la mijloc de întuneric te ia cu frig. O fi de la vreme? O fi de la incertitudine?

Eu fumez mentolate de regulă, astea mă enervează, le simt în gât, mâine  o să flegmez de două ori și-o să-mi zic că gata. Asta e gata. Beau ceai respir aer.

Amintiri.  Dacă bag niște blancuri acum or să fie interpretate ca regrete. Nu-s. I have done my shit, am tras apa. L-a luat vidanja. E aiurea să tastez pe întuneric, era să scriu vidanfa. N-ar fi contat, ideea era aceeași.

A șaptea bere? Nu, a opta. E albă asta, mai tare. Pula? Mare, tare, groasă, doar că acum repauzată, d-aia mă uit la uids și aștept să se încarce că am un net de căcat. Probabil dimineață o să se încarce cum trebuie. Și nici măcar asta n-o să mă satisfacă.

Pentru că. Vreau multe. Și nu le merit, zice Afrodita, Yahve și toată clica zeiască. Îs prea mulți de numit și niciunul treaz, e târziu. Chiar și pentru niște zei demodați.

Aș putea să tac sau să zic:

