Ete

Așa arăt eu când mă copleșește fericirea animală, cu guguloi de borțoasă, râgâind din doi în doi damfuri de bere și ceapă și hăhăindu-mă în beznă la Louie CK. Cineva mi-a pus câteva pahare spumoase burtoase de bere în față, probabil dumnie zău să mor dacă te mint, că eu mă lăsasem nu știu amănunte, am luat hotărârea beată cuc. Exagerez, nu am băut niciodată atât de mult și sunt virgină, blondă și descurcăreață în orice oraș. Sunt de fapt bărbat bărbos uomosecsual cu pula mare! Na că am zis și de pulă, mă speriasem că scriu un post întreg fără să zic de dânsa, mi-e să nu se oftice pe mine și să mă eloi eloi lama sabathani. Ieri s-a căcat câteva ore un porumbel pe pervazul meu. Am crezut că e bolnav, nu era, s-a ridicat de la solul ferestrei mele de parcă-l pilota Tom Cruise. Acum câteva zile a agonizat pe mine un fluture de noapte cu un picior rupt, iar o pisică neagră mi-a acceptat în silă două mângâieri, m-a reflectorizat cu ochii ăia verzi drăcoși și s-a cărat. Am și eu problemele mele cu capul, știu. Îmi dau seama ulterior, ia uite, am exagerat, nu era cazul să tac îmbufnată două ore și să plec acasă hotărâtă să mă sinucid cu mucegaiul din brânză. Refuz chirurgul ăla, care nu voia decât tăvăleală și un eventual ficat de transplantat, din principiu, numai ca să am ce regreta, aveam eu nevoie de un regret major pe lângă cel de a-mi fi futut viața din lene. Dar nu sunt supărată, nu. Mă mai cac de câteva ori, mai fut din când în când, sparg niște salarii, trag încă țîșpe beții, fac un cancer și mor fără păr pe cap. Atunci o să pot zice că am două luni, nu doar 27 de ani. De fapt cât am? 49 probabil. Și ce sunt? O transexuală cu pizdă care nu știe dacă vrea să devină bărbat din femeie sau femeie din femeie. Un mascul îmi zice de bine, că-s drăguță chiar frumoasă, altul că sunt o femeie frumoasă-sunt  femeie deci?! apoi ceva cu mine ca înger și demon, altul că am  [ ]apetisant și [ ] obraznici, fill in the blanks. eu mă uit, cois…mă uit lung în zarea monitorului ferestrei cu porumbelul căcăcios străzii pleoapelor închise și nu-mi vine în cap decât [ ] pula mea! Probabil am o tristețe pe sub piele, nu știu că nu o văd, dar o simt, mă mănâncă în cur s-o zic și o zic acum că d-aia am blog, nu ca să delectez pe unii care pierd vremea și alții care se amuză susținându-mă, cu scrieri profunde, care să mă înalțe pe culmile celebrității, ete pula, deși probabil asta voiam la început, dar m-am răzgândit, am și eu nevoie de un teren viran unde să-mi înșir răutățile pe ziduri, să-mi exorcizez – se poartă termenul ăsta- frustrările, că toți oamenii au frustrări, mai dă-i în pula mea, nu tre să mă jenez de existența lor cum nu mă jenez de existența unui miez de fecale în interiorul acestui trup de femeie ete pula, înger demon să mori tu, boccie mai degrabă cum mi-a zis unul printr-a zecea, care are o vârstă ete pula, asta nu e vârstă, lasă că zic eu că am alta, și mă crede mă, mă crede, mă crede o vreme, acum cred că nu mai crede dar i-am zis că are cea mai faină pulă așa că nu mai contează. Mă duc să mă culc, poate îl visez pe doctorul ăla cum îmi repară ficatul și după aia mă fute capră, că eu de sunat nu îl sun, să fie clar, mor de nervi că nu am coaie destule, dar de rușine mor mai tare. Clar nu o mai duc mult.

Aș putea să tac sau să zic:

