Sculătoare

Era întâmplarea mea, chiar și așa eu tot o uitasem. Râdeam nervos și sugeam gâtul sticlei de bere, totul trece cu puțin alcool, chiar și trecutul se duce dracu și nu mai ajungi să-l povestești  străinilor nici cu notițele în față. Uitam cu voluptate de cine mă îndrăgosteam. Juram cu toată inima-n oglindă să-i dau papucii porcului bețiv  și să-i demonstrez felațional băiatului tuns scurt cu viitor cât îl apreciez. Mă trezeam că i-o sug porcului în timp ce-i textez ăluilalt răutăți pe touchscreen.  Mă suna și-mi zicea Maria! De ce? Horcăiam cu ochii-n fundul capului Cine pula mea e Maria?  Uitam rău, uitam cum mințeam că mă numesc, uitam de ce nu vreau copii și cel mai grav e că uitam perioada de ovulație. Noroc cu femeia de serviciu, îmi găsea dimineața ovulul orăcăind de zor și gâlgâind ultimele picături de bere din sticle. Eu mă uitam lung la ea, de regulă aveam fața umflată și simțeam pur și simplu cum uit dacă am scos sau nu fierul din priză. Îmi zicea ritmat, după cum mătura, că mititelul e bine, sănătos,  asemenea-mi dorește și mie. Mergeam căpiată de soare pe stradă, cu ochii închiși în spatele ochelarilor negri, cu picioarele mai sus decât  mâinile ca să întipăresc mai bine planurile pe asfaltul încins, să nu le mai uit. Să mă țin de regulile mele, de principiile mele, să fac pe dracu ghem și să-l dau la pisici. Le uitam pe toate cu o poftă de speriat, ștergeam zile în câteva beri câte ștergeau alții în câțiva ani și mă simțeam proastă de pură, dar ce nu uitam niciodată era că indiferent de cum mă cheamă, de sculat tot o să se scoale câte-o pulă.

Aș putea să tac sau să zic:

