gresia era prea rece și m-am îmbrăcat

Aș dori să comand o criză, sau chiar o depresie, poate o isterie mai ieftină, nu știu, ceva care să-mi permită să îmi înfig unghiile în pielea de pe pulpe și piept și să las urme tremurate, în formă de dealuri și văi din cauza sughițurilor. Ceva care să-mi permită să plâng sub duș, artistic ca-n filme, în hohote, să mi se scurgă rimelul pe față (note to myself, neapărat să-ncep să port rimel că nu se știe când prind ofertă la criză) și să privesc în gol până se răcește apa, apoi să mă fac ghem cu genunchii la gură și să mă clatin pe gresia rece până se sesizează, mă ia și mă pune în pat, nu scoate nimic de la mine, eu am criza mult așteptată din adolescență, mi-e cam foame dar n-o să stric bunătate de manifestare dezaxată pe-un sandviș. Palme peste față, șuvițele ude mi se rearanjează pe frunte, mami? Scoică, nuuuu..nu tăia…În sfârșit, la spital, în sfârșit cineva care mă ascultă. În sfârșit cineva care mă întreabă și-mi dă medicamente, mă ia pe mine din grija mea, mă lasă singură, așa cum tânjesc, nimeni să nu deranjeze bolnava, are nevoie de liniște, are nevoie de tăcere și mai presus de toate, are nevoie de o pijămăluță d-aia care se desface la cur, sunt tare haioase. Și stau acolo, cumințică, încep să vorbesc accentuând l-urile, mi se pare că mă mângâie pe dinăuntru cu ceva lâlâiala, apoi mă sâsâi, mă gâdilă și-ncep să râd, vibrez ca nebuna orgasmic la r-uri, vorbesc întruna fără sens, repet cuvintele care-mi plac, indiferentă la ce înseamnă ele pentru alții, contează doar cum mă simt eu când le pronunț, cuvintele mele, pielea mea, șuvițele mele…O criză mică, puțină isterie, atât… Da, că o să mă și port ca nebuna chiar dacă mă simt înnebunită. O să tac și-o să spun hauduiudu fain fenchiu, așa cum am spus nu mă doare piciorul pe care-a căzut dulapul, nu mă doare capul în care-a căzut lustra, nu mă doare ochiul în care-a intrat așchia, pentru că nu știu cine mama dracului m-a învățat pe mine că sunt super woman și că pe mine nu mă doare nimic niciodată și că dacă spun că mă doare nu mă crede nimeni. Părinții mei credeau probabil că sunt un mesia mic și știrb.

8 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Alexandros spune:

    Auzi, fatah, donșoara…să știi că io am petrecut vro noapte-așa tot scormonind printre posturie matale și îmi place rău.

    Nu te mint.

    Faza aia cu Alternosfera o aveam și io în metrou acu 3 ani sau mai bine, da io aveam crush pe Drumuri de noroi.
    Iar la capitolu cu hipstereala de la Cărturești not to worry, acu 3-4 ani, îmi toceam și io curu prin zona aia și tot așa glodu norodu zicea că-s hipstăr de-ăla (c-aveam pălărie și na, ovvvvviăsli asta te face un greebo), da miserupea fiin’că aveam în urechi Dimmu și Eluveitie și Burzum și alte de-astea de mai toată ziua.you got it.

    x

    1. Metalpuff spune:

      ce plm e aia un greebo? abia m-am făcut comodă cu termenul hipster, mă bulversezi, și dacă mai bagi odată un acu 3-4 ani încep să cred că io acum mă comport ca tu într-a doișpea…ceea ce-mi convine, într-a doișpea aveam un tricou fain cu Metallica fără mâneci…

  2. Bre, dacă-ți mai trebe niscai criză să-mi spui. Pentru matale orice!

    1. Metalpuff spune:

      haidi bre, ai matale o criză-n plus și nu știam?

  3. Alexandros spune:

    http://www.urbandictionary.com/define.php?term=greebo

    Așa le zicem noi la hipstări-aci-n Englezia pe insula noastră tropicală.Io-ntr-a doișpea-nc-aveam pleată lungă și uneori profa de română mă confunda cu o pizdă șiiii ce mai era?Ah, da, aveam tricou cu Dimmu In sorte Diaboli și cu ce mai era la modă…ah, Maistru Sfetnic de la Negură.doamne ce vremuri.acu 4 5 aniiiii (n-am zis 3-4 da? ) primesc o gutuie pentru asta.

    xx

    1. Metalpuff spune:

      adică tu-ntr-a doișpea ai tăiat pleata? matale nu mai ești om, bre nea nicule… șiiii adică dimmu era fashion? d-aia aveam io poster cu sagrath pe perete…pe băieții de la negură nu i-am prea gustat, ce-i drept…deși huppogramos ăla era bunuc
      aveai potențial…ce nu pricep e dacă ești hipster și recunoști sau ești hipster și nu recunoști sau ești pur și simplu îndrăgostit de fashion…de curentele obștești la modă mai exact

  4. almostb spune:

    Ce misto scrii, sa imi bag…

Aș putea să tac sau să zic:

