Câteva beri și două bășini certe

Eram la serviciu când mi-a venit să trag o bășină. Le-am obișnuit prost, le scot numai pe veceu, așa că mi-am poziționat curul deasupra budei și-am dat-o. Era o bășină mediocră, nu m-am simțit cine știe ce mulțumită după aia, dar măcar nu mai eram balonată. Am lucrat până seara și ne-am dus să mâncăm ceva. Eram cu Oama, își pusese bandana pe cap. Eu nu aveam manichiura făcută. Am băut și-o bere, apoi ne-am dus să mai bem niște beri. Am mai băut niște beri și ne-am dus la concert, aveam invitație și-am intrat eu cu +1. Ca șmecherii. Ne-am luat câte o bere și-am ascultat IcedEarth, erau buni. Mi-am mai luat o bere și-am închis ochii ca să dau din cap. Dau din cap numai cu ochii închiși ceea ce îmi creează distorsiuni sonore și spațiale. Mi se pare că toată lumea se uită la mine așa că mă dau și eu în spectacol cât îmi permit spațiul și picioarele fixate în aceleași puncte ca să-mi țin echilibrul. Când deschid ochii nu se uită nimeni la mine, nu-i bai, mai fac o tură. Mi-am mai luat o bere, am mai rânjit la trupeți deși nu-i vedeam de mulțime. Cred că mi-am mai luat o bere, apoi am luat taxiul. Mergea foarte încet așa că nu mi-am pus centura. Mi-am zis că dacă accelerează sau vine vreunul pe contrasens îl văd și o pun imediat, înainte să ne accidentăm. Părea un plan bun. Taxiul a luat-o mai pe ocolite, pe altă stradă, că mie mi-era prea greu să deschid gura. Am zis in sinea mea că lasă, mai iau și eu aer. M-a lăsat la vreo cinci minute de casă. Mi-era teamă să nu vină după mine să mă întrebe de ce nu intru în blocul unde m-a lăsat, dar nu a făcut asta. Când am ajuns acasă am mai băut o bere. Cred că am mai dat o bășină, dar nu mai țin bine minte. Azi eram la serviciu când mi-a venit să borăsc. M-am dus la baie dar n-am scos decât un râgâit. Dacă tot eram acolo am zis că hai să trag și o bășină, poate mă simt mai bine. Și așa mai departe.

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Ai uitat să zici și că-mi stătea bine cu bandana :))

  2. Metalpuff spune:

    păi nu-ți stătea bine bre…îți stătea super tare!

Aș putea să tac sau să zic:

