Gulia la apa

-Întîia Gulie la apă-

Mi-am facut abonament la piscina. Bine, eu nu stiu sa inot. Asa ca m-am dus ca o floricica prima data, am luat o pluta si o chestie din aia colorata de se pune la nivelul mainilor ca sa te tina la suprafata. Nu era prea multa lume in jur, prin urmare m-am manifestat asa cum am vrut. Putut, mai exact. Doar ca data urmatoare cand m-am dus, surprizaaa! se tineau cursuri de inot cu pusti din aia care nu imi ajungeau nici pana la brau. Mi-am luat „ajutatoarele” si am intrat. Copiii aia sareau pe acolo in cap, inghiteau apa, continuau, nu aveau nicio problema. Instructorul cu ochii pe ei. Si pe mine din cand in cand, aruncandu-mi o privire din aia dulce-ironica cu un suras pe masura (mda, am uitat sa mentionez ca apa acolo unde ma scaldam doar eu si pustii, eu cu multe colace in jurul meu, ei fara nici o problema– ce imagine!!– nu trecea de nivelul gatului meu). M-am simtit minunat! Si asta nu o data. Aceeasi poveste de doua ori, de trei ori, de.. cine le mai numara.

Pana azi. Azi am intrat in apa, doi pusti pe margine pregatiti sa sara, instructorul langa. Am intrat si am inotat. Invatasem intr-o alta seara, cand in sfarsit imi facusem curaj :)). Cand ridic privirea copiii erau cu ochii beliti la mine. El le spunea : „Vedeti, fata asta a invatat singura sa inoate”. huuu-haaa. O zi frumoasa, de altfel.

Un comentariu Adăugă-le pe ale tale

  1. A Doua Gulie spune:

    Si peste ani, copii aceia care te priveau cu ochii beliti, ori de cate ori vor castiga un premiu, intrecere, concurs, vor multumi in primul rand fetei care atunci, demult, la piscina, le-a aratat ca se poate si i-a motivat tot restul vietii… 🙂
    Serios acum, felicitari! mai ales pentru ca ai invatat singura.

Aș putea să tac sau să zic:

